Učenici sedmih razredi na satu biologije učili su o dišnom sustavu i zaštiti tijela te su dobili zadatak samostalno izraditi model dišnog sustava i model kože. Samostalnom izradom modela učenici su na kreativan i zanimljiv način pobliže upoznali ulogu dišnog sustava i ulogu kože te su pronašli odgovore na mnoga pitanja kao što su:
Zašto nam je potreban kisik? Odakle dolazi? Na koji način ulazi u tijelo? Koji organi čine dišni sustav čovjeka? Kako nastaje glas? Koje su bolesti dišnog sustava? Na koji način možemo zaštititi dišni sustav? Zašto drhtimo kada nam je hladno? Zašto se pojačano znojimo pri tjelesnom naporu i ljeti ? Zašto Eskimi imaju masne jastučiće na licu? Zašto je važno hladiti opečeni dio tijela? Zašto je opasno dugotrajno izlaganje Sunčevu zračenju? Zašto forenzičari pri identifikaciji često uzimaju odjeću ili ručnik žrtve? Itd.