U sklopu Proljetnog sajma “UZ Maslačak” 27. svibnja 2024. ugostili smo Saru Pozar, vlasnicu obrta za digitalni marketing i savjetovanje inRi Branding.
Učenici su se upoznali s „marketingom za male“. Saznali su što je marketing i koja su četiri aspekta važna za brendiranje vlastitog proizvoda – 4P. Učenici su bili aktivno uključeni u predavanje i svojim vlastitim iskustvima zaokružili priču o marketingu.
Zaključili smo kako je najteže formirati cijenu koja će opravdati kvalitetu i uloženo vrijeme u izradu, a s druge strane biti prihvatljiva kupcu. Učenici su se osvrnuli na svoje razredne proizvode koje pripremaju za Proljetni sajam koji će se održati 4. lipnja 2024. u prostoru Škole.
Zahvaljujemo gošći Sari Pozar na sadržajnom i korisnom predavanju s kojim je naše učenike još dublje uvela u svijet poduzetništva.
“UZ Maslačak”