U tjednu od 14. do 18. veljače u našoj smo školi obilježili Dan hrvatske glagoljice i glagoljaštva te Međunarodni dan materinjeg jezika. Velika je važnost upoznavanja s hrvatskom glagoljicom i materinjim hrvatskim jezikom, ponajviše jer je jezik jedan od najvažnijih segmenata identiteta svakog čovjeka.
Učenici razredne nastave su pod vodstvom svojih razrednih učitelja sudjelovali u literarnom i likovnom stvaralaštvu vezanom uz hrvatsku glagoljicu, materinji hrvatski jezik te zavičajni govor. Učenici četvrtih razreda su uz navedene aktivnosti istraživali o počecima pismenosti u Hrvata, značajnim osobama u povijesti hrvatskog jezika te o važnim glagoljičnim spomenicima.
U knjižnici su pojedini učenici petih razreda uz vodstvo školske knjižničarke Lorene izrađivali ukrase od glinamola po uzoru na glagoljične natpise. Izrađene ukrase možete pogledati u galeriji fotografija.
Učenici predmetne nastave pod vodstvom učiteljica Petre i Katije su nakon kratkog predavanja o počecima hrvatske pismenosti i glagoljici radili u skupinama. Dobili su glagoljičke epigrafske spomenike (Valunska ploča, Krčki natpis, Plominski natpis i Bašćanska ploča) te su pokušali, uz pomoć tablica s azbukom, transliterirati natpise sa spomenika (s glagoljice na latinicu). Učenici su zaključili da je riječ o vrlom zahtjevnom poslu koji iziskuje puno strpljenja i truda.
v